Inlägg: 1201220
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: Hannu Pikkarainen spelar inte i morgon! Tyckte att han var bäst i Modo när vi mötte dom senast.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Macahan:
Vi har spelat utan våran försteback i elva matcher nu,när fan skall han ersättas?
Rekryteringsgruppen finns den verkligen??
Vi har spelat utan våran försteback i elva matcher nu,när fan skall han ersättas?
Rekryteringsgruppen finns den verkligen??