Inlägg: 1201217
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: I klass med mosbrickan som slängdes in i Hv:s bås sluspelet 99/00.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: Hannu Pikkarainen spelar inte i morgon! Tyckte att han var bäst i Modo när vi mötte dom senast.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: Du blandar ihop stor-Foppa med lill-Foppa. Fast du följde väl matchen via text-TV så jag förstår att det inte är så lätt att hänga med.
GävleLasse: För att inte tala om det där matchprogrammet som uppenbarligen måste ha träffat hans fot.
Gavlerinkens matchprogram var inte att leka med.
Hårda papper...
;-)