Inlägg: 1201221
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: I klass med mosbrickan som slängdes in i Hv:s bås sluspelet 99/00.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Hong Kong: Det var en semla som landade framför fötterna på en mycket förvånad David Petrasek. Inte en mosbricka.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Hong Kong: *ASG* Mosbricka....
Ja, herregud vad folk är påhittiga.
Den hade jag glömt bort...
:-)
Ja, herregud vad folk är påhittiga.
Den hade jag glömt bort...
:-)