Inlägg: 1202287
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
AVGÅ: Känns som att allt Boork byggde upp, rensade ut, är borta och ersatt med nytt dynga!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf: Verkar som att Dackell gör en "Sjödin". Håller på ett år för länge.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf: Jepp. Sad.
Ska inte Mormors kontrakt gå ut efter den här säsongen? Eller är det som i fotboll, att man lägger till extratid p g a skador och så. Tänker på typ sjukskrivning under KS och annat.
Ska inte Mormors kontrakt gå ut efter den här säsongen? Eller är det som i fotboll, att man lägger till extratid p g a skador och så. Tänker på typ sjukskrivning under KS och annat.