Inlägg: 1202293
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf: Verkar som att Dackell gör en "Sjödin". Håller på ett år för länge.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
mk: Verkar som om Sunklöv gör en "Stalin". Håller på 40 år för länge!
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
mk: Definitivt! Kommentaren "in och dribbla lite" är ju ett tydligt tecken på att han tappat verklighetsförankringen.