Inlägg: 1202301
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
GävleLasse:
Fast han vår klart bäste spelare denna säsong tills han åkte på sin sjukdom när vi mötte LHC borta,efter det har han varit rent sagt usel.
Sen ryktas det om att han har problem med fötterna...
Dags för Dacke att ta hand om en tredjefemma och låta någon annan ta hans ansvar ett tag nu??
Fast han vår klart bäste spelare denna säsong tills han åkte på sin sjukdom när vi mötte LHC borta,efter det har han varit rent sagt usel.
Sen ryktas det om att han har problem med fötterna...
Dags för Dacke att ta hand om en tredjefemma och låta någon annan ta hans ansvar ett tag nu??