Inlägg: 1202386
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Jag förstår att Brynäs har lite publik. Ikväll fick de att gratis dragplåster (Foppa), men den extrapubliken som var där idag lär inte komma tillbaka på ett bra tag. Chockerande dålig match av Brynäs. Verkligen patetiskt att man inte forecheckade hårdare under matchinledningen när Modo hade så uppenbara problem i egen zon.
Tycker egentligen att det var två dåliga lag men Foppas enorma spetskompetens avgjorde till deras fördel. Han fick dock för mycket utrymme, bara Bertilsson och Granström tryckte ju till honom rejält.
Tycker egentligen att det var två dåliga lag men Foppas enorma spetskompetens avgjorde till deras fördel. Han fick dock för mycket utrymme, bara Bertilsson och Granström tryckte ju till honom rejält.
"från gävle 2". Där hörs att dom inte har samma syn på hur hockey ska
spelas.