Inlägg: 1202393
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Hade det varit i Italien så hade jag bergsäkert trott att matchen var köpt. Modo pröjsar upp med en halv mille om Brynäs inte åker över egen rödlinje och inte tacklar Foppa.
Istället för att håna Cz efter matchen tycker jag mest synd om honom, han tar time out och pratar i periodpauserna om att gå på mål och avslut men spelarna verkar bedövade både i kropp och skalle. Tragiskt att se hur man kan bära Brynäströjan och gå in och vila sig genom en match.
Istället för att håna Cz efter matchen tycker jag mest synd om honom, han tar time out och pratar i periodpauserna om att gå på mål och avslut men spelarna verkar bedövade både i kropp och skalle. Tragiskt att se hur man kan bära Brynäströjan och gå in och vila sig genom en match.
Tycker egentligen att det var två dåliga lag men Foppas enorma spetskompetens avgjorde till deras fördel. Han fick dock för mycket utrymme, bara Bertilsson och Granström tryckte ju till honom rejält.