Inlägg: 1205336
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Huge: Eller hur? Eero har ju verkligen gått i fronten under säsongen och ständigt varit hungrig och producerat kopiöst med mål. Så här skakigt ska det bara inte vara på hemmaplan mot SSK. Trots allt så är det något slags sundhetstecken att man kvitterar. Eller så är det dödsryckningar. 1.13 in i förlängningen för SSK?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
AVGÅ: Haha, sanslöst..
Vi kvitterar i slutsekunderna och du kan inte ens glädja dig åt det utan lyckas hitta nåt negativt i det också.
Varför håller du på Brynäs öht?
Du måste vara en självplågare av stora mått. Vad du får ut av ditt supportande är fullständigt obegripligt.