Inlägg: 1205360
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Huge: Ok jag är jävligt nöjd att vi lyckades kvittera men i det stora hela är jävligt besviken vad fan håller vi på med elle vi gjorde iof 4 mål idag och det gjorde ju ssk med när fan ska vi sätta alla våra 1000 lägen vi har i matcherna jag är så jävla trött på det här 5 vunna 9 Oavgjorda 8 förluster Kata fuckin jaäva strof!!!!!!!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Får vi se 100 sdior i Sportbladet och 15 min Sportnytt om Molins assist ikväll? Sist fick vi ju tydligen de när de spelades hockey i Gävle!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Huge: Tokviktig pinne ieftermiddag. Men nu får fan Czzzz sluta rulla på formationerna i PP.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Huge: Jamen herregud människa! Om man inte får vara missnöjd över dagens match och resultat. Vilken match med vilket resultat får man då vara missnöjd med?
4-4 i grevens tid mot SSK hemma, ska man vara nöjd med det?
4-4 i grevens tid mot SSK hemma, ska man vara nöjd med det?
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Nöjd med en pinne, inte det minsta. Men med tanke på att vi ligger under med två mål inför sista så borde man vara nöjd.
Men plågan fortsätter.
Men plågan fortsätter.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Sanslöst jobbigt detta, man kommer tillbaka 3 ggr i matchen. Enligt alla regelböcker ska man bara avsluta den episka vändningen med att ta hem det i förlägningen, så åker vi på en 2a och så får istället SSK chansen.
AVGÅ: Haha, sanslöst..
Vi kvitterar i slutsekunderna och du kan inte ens glädja dig åt det utan lyckas hitta nåt negativt i det också.
Varför håller du på Brynäs öht?
Du måste vara en självplågare av stora mått. Vad du får ut av ditt supportande är fullständigt obegripligt.