Inlägg: 1209175
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Utvecklas? Sundlöv bränner ju bara pengarna på skit? Är det de jag ska gå på matcher för? Så vi kan lägga uppåt minst 200 000 för kahnberg bland annat runt 200 000 för nordqvist.. Och nej huge, jag satt inte med vid kontraktskrivningen, (men vågar mig på en gissning, så behöver du inte nämna nått om det)
Sv: A proposito de nada
Huge: Vad händer om en fondmäklare chansar för ofta på högriskfonder och förlorar?
Hauthonen, Kahnberg var båda högriskfonder som sundlöv satsat mycket pengar på.
Det handlar precis lika mycket på VAD man gör för de pengar man får in. Jag tycker dessutom att Nordan börjar tendera att hamna i den kategorin med...
Gurra88: Och genom att alla stannar hemma så ökar alltså biljettintäkterna så att föreningen kan utvecklas?
Är det din medicin?
Du kräver personligen ett topplag men är själv inte beredd att betala för att få ett topplag.
Man får det man betalar för, ditt fall ett skitlag.
Ändå kräver du att samma skitlag ska spela topphockey alla dar i veckan.
Tycker du att det låter logiskt?