Inlägg: 1209170
Sv: A proposito de nada
Huge: Om jag så bott i arenan hade jag inte betalt pengar för att se hockyn som presteras just nu. Att ens ha mage att kräva att folk ska se den här skiten..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Och genom att alla stannar hemma så ökar alltså biljettintäkterna så att föreningen kan utvecklas?
Är det din medicin?
Du kräver personligen ett topplag men är själv inte beredd att betala för att få ett topplag.
Man får det man betalar för, ditt fall ett skitlag.
Ändå kräver du att samma skitlag ska spela topphockey alla dar i veckan.
Tycker du att det låter logiskt?