Inlägg: 1209312
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Höga hästar, sa du det?
Riktigt komiskt...
Att påstå nåt så korkat som att det efter 24 omgångar handlar om en katastrofsäsong när vi ligger ungefär som förväntat i tabellen, tycker du det är att vara nyanserad?
Det är väl isf du som borde ta och klättra ner från den häst du sitter på.
En häst du själv valt att sätta dig på innan säsongen, i tron att vi automatiskt skulle bli ett topplag bara för att man haft förhoppningar på nåt åt det hållet.
Riktigt komiskt...
Att påstå nåt så korkat som att det efter 24 omgångar handlar om en katastrofsäsong när vi ligger ungefär som förväntat i tabellen, tycker du det är att vara nyanserad?
Det är väl isf du som borde ta och klättra ner från den häst du sitter på.
En häst du själv valt att sätta dig på innan säsongen, i tron att vi automatiskt skulle bli ett topplag bara för att man haft förhoppningar på nåt åt det hållet.
Huge: Så bara för att du finner dig i att Brynäs återigen gör en katastrofsäsong så gör det dig "kunnig"
Klättra ner från dina höga hästar.