Inlägg: 1209320
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Och hur vet du att det aldrig är nån som håller med mig?
Ledsen, men en handfull rabiata okunniga onyanserade överdrivande läktarcoacher härinne tror jag inte representerar den generella och genomsnittligt kunnige hockeysupportern.
Angående mitt matchreferat så kan kunde jag inte bry mig mindre när en onyanserad och antibrynäsfärgad ordbajsare som du kritiserar.
Hade varit värre om en kunnig och objektiv analytiker hade recenserat mitt referat på samma sätt.
Ledsen, men en handfull rabiata okunniga onyanserade överdrivande läktarcoacher härinne tror jag inte representerar den generella och genomsnittligt kunnige hockeysupportern.
Angående mitt matchreferat så kan kunde jag inte bry mig mindre när en onyanserad och antibrynäsfärgad ordbajsare som du kritiserar.
Hade varit värre om en kunnig och objektiv analytiker hade recenserat mitt referat på samma sätt.
Det är ju aldrig nån som håller med dig, fakta!
Inte ens i din matchsammanfattning från matchen igår är det nån som håller med dig, den är ju så onyanserad, friserad och färgad så det är läskigt!
Marginaler, energi, bra insats, lovar gott etc. Ordbajseri!!