Inlägg: 1209333
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Ja, det är så han tänker, alla andra har fel och jag har rätt. Otroligt! Nivån är en 5:årings!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: "Alla andra"??
Du menar alla dina skitkastande onyanserade sympatisörer härinne?
Ni håller inte ens 5-åringsnivå, jag lovar....
Du menar alla dina skitkastande onyanserade sympatisörer härinne?
Ni håller inte ens 5-åringsnivå, jag lovar....