Inlägg: 1209351
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Nej sant, för då hade jag ännu mindre tagit dig på allvar.. lägg ner istället och gå i pension gubbe.."
Ojojoj...
En elvaåring tar mig inte på allvar.
Hur ska jag orka ta en sån smäll?
Och inte ser man direkt fram mot pensionen heller, när man tänker på att det såna som du som ska försörja en framöver.
Blir en jobbig ålderdom....
"När har jag för övrigt påstått att JAG är mer insatt än nån annan härinne?"
Nej sant, för då hade jag ännu mindre tagit dig på allvar.. lägg ner istället och gå i pension gubbe..