Inlägg: 1214878
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
sylf: Jag har skickat anmälan till disciplinnämnden idag, men föredragande sekreterare säger att chansen för att ärendet ska tas upp om anmälan inte komemr från någon berörd part är ganska liten.
Svarskommentarer
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
Jompe: Bra jobbat!
Synd bara att ingen från föreningen har samma företagsamhet!
Synd bara att ingen från föreningen har samma företagsamhet!