Inlägg: 1214882
Svarskommentarer
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
sylf: "Synd bara att ingen från föreningen har samma företagsamhet!"
Tur då att Rönnmark iaf är vaken....
Länkar:
Rögle-spelare anmäls av domaren | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Rögle-spelare anmäls av domaren | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
sylf: Alla säger att det är en bentackling och ingen gör något vad vi vet.
Med andra ord så är det fritt fram och sätta våra spelare ur spel så länge domaren inte ser/bryr sig. Hmpfff
Med andra ord så är det fritt fram och sätta våra spelare ur spel så länge domaren inte ser/bryr sig. Hmpfff
Redigerad kommentar
Synd bara att ingen från föreningen har samma företagsamhet!