Inlägg: 1215935
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Satt och återigen kollade igenom guldåret 99.. Fantastiska bilder som får en att rysa..
Sen kort därefter mår man bara dåligt när man inser vilken stor förändring klubben gått igenom, och hur fruktansvärt långt borta det är att man får känna guldglädjen igen, om vi någonsin får vara med om de mer.
Sen kort därefter mår man bara dåligt när man inser vilken stor förändring klubben gått igenom, och hur fruktansvärt långt borta det är att man får känna guldglädjen igen, om vi någonsin får vara med om de mer.