Inlägg: 1215956
Sv: Laget mot HV
Huge: Om vill mot all förmodan skulle plocka poäng mot LHC imorgon så är det ren bonus, kan inte släppa senaste matchen riktigt än. Läck skulle tagit både tvåan och trean. Sen kan man alltid ha synpunkter på utespelarnas agerande, nä vette fan om inte markström även tagit deras första mål.
Svarskommentarer
Sv: Laget mot HV
rafalski:
Egentligen hypotetiskt att diskutera,men hade Markan tagit Tedenbys frilägen igår?
Vi torskade inte pga av Läck igår,skjuter man 36 skott ska man göra fler än två mål.
Egentligen hypotetiskt att diskutera,men hade Markan tagit Tedenbys frilägen igår?
Vi torskade inte pga av Läck igår,skjuter man 36 skott ska man göra fler än två mål.