Inlägg: 1219909
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf: Som man tränar spelar man,så enkelt är det,med en större trupp har du bättre träningar med högre tempo, du ska kriga om platserna,spelar ingen roll hur det ser ut idag på Bifs träningar,du vet att du får spela kommande match!!!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
faceoff: Ja, lite beroende på vilket namn du har på ryggen.
Tror inte heller att en bredare trupp per automatik innebär bättre träningar, det beror ju på vad det är för spelare! En mindre trupp med kvalite i kan garanterat vara lika bra. Självklart ska det finnas platser att slåss om, precis som i all lagsport. Brynäs har varken kvalite eller bredd, där ligger det största problemet.
AVGÅ SUNKLÖV!
Tror inte heller att en bredare trupp per automatik innebär bättre träningar, det beror ju på vad det är för spelare! En mindre trupp med kvalite i kan garanterat vara lika bra. Självklart ska det finnas platser att slåss om, precis som i all lagsport. Brynäs har varken kvalite eller bredd, där ligger det största problemet.
AVGÅ SUNKLÖV!