Inlägg: 1219914
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf: "Brynäs har varken kvalite eller bredd, där ligger det största problemet."
Det där summerar väl upp allt.
Det spelar ingen roll vem i dagens Brynäs som transporterar puck i PP, vem som vikkar som back eller vilken femma Rödin spelar i. Materialet är för dåligt för nåt annat än det vi ser idag. Är det nån som på allvar tror att Brynäs hade fått en bättre slutplacering i tabellen om Rödin spelat i förstafemman från dag 1? Eller om Molin aldrig spelade PP?
SUNDLÖV STANNA!
CZARNECKI FOR PRESIDENT!
Det där summerar väl upp allt.
Det spelar ingen roll vem i dagens Brynäs som transporterar puck i PP, vem som vikkar som back eller vilken femma Rödin spelar i. Materialet är för dåligt för nåt annat än det vi ser idag. Är det nån som på allvar tror att Brynäs hade fått en bättre slutplacering i tabellen om Rödin spelat i förstafemman från dag 1? Eller om Molin aldrig spelade PP?
SUNDLÖV STANNA!
CZARNECKI FOR PRESIDENT!
Tror inte heller att en bredare trupp per automatik innebär bättre träningar, det beror ju på vad det är för spelare! En mindre trupp med kvalite i kan garanterat vara lika bra. Självklart ska det finnas platser att slåss om, precis som i all lagsport. Brynäs har varken kvalite eller bredd, där ligger det största problemet.
AVGÅ SUNKLÖV!