Inlägg: 1221078
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Gusten:
Där har vi nog en stor förklaring.
Som skadeläget är nu så har vi helt enkelt inte råd med en skada till.
Vi började serien med 5 seniorbackar.
Två av dem är nu hela. En spelar halvskadad (Andersén).
Han använder tydligen inte hockeyskydd längre, utan axelskydd
avsedda för amerikansk fotboll. Då kan var och en inse att läget
inte ser bra ut.
Där har vi nog en stor förklaring.
Som skadeläget är nu så har vi helt enkelt inte råd med en skada till.
Vi började serien med 5 seniorbackar.
Två av dem är nu hela. En spelar halvskadad (Andersén).
Han använder tydligen inte hockeyskydd längre, utan axelskydd
avsedda för amerikansk fotboll. Då kan var och en inse att läget
inte ser bra ut.