Inlägg: 1221081
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Alltså vad sysslar Brynäs med, man ligger under med 3-0 och spelar lika defensivt som när det stod 0-0. Händer INGENTING..
Fan vad rädda Brynässpelarna ser ut, som småpojkar..
Fan vad rädda Brynässpelarna ser ut, som småpojkar..
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: Det är vi ändå, att han är våran bäste back säger egentligen ingenting!