Inlägg: 1221175
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Man liksom bryr sig inte om att HV tar extrapinnen just nu! Dom gör det inget att vi tappar poäng gentemot. Den poängen vi tar räcker gott och väl för mig!!!
UNDERBART!
UNDERBART!
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Linström_92:
Som jag ser det har Brynäs redan tagit en bonuspoäng i den här matchen.
Som jag ser det har Brynäs redan tagit en bonuspoäng i den här matchen.