Inlägg: 1221179
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Rent tabellmässigt så var det rätt lag att förlora första förlängningen mot.
Vi konkurrerar ju inte direkt mot HV i tabellen om man säger så.
Nu väntar vår mardrömsmotståndare i nästa match.
Utan Sundqvist och Dackell? I så fall krävs en ny bragd.
Vi konkurrerar ju inte direkt mot HV i tabellen om man säger så.
Nu väntar vår mardrömsmotståndare i nästa match.
Utan Sundqvist och Dackell? I så fall krävs en ny bragd.
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: Ja, härligt med en poäng, efter en jobbig start. Det hade dock inte skadat med bonuspoängen, Brynäs behövde den ju lite mer än Hv, om man säger så.
UNDERBART!