Inlägg: 1221180
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Huge: Fan va du tjatar, har du käkat studsboll? Är det ditt enda glädjeämne här i livet, att få säga " vad var det jag sa".
För övrigt instammer jag i GL´s kommentar, bra med en omvaskning och låta Järnfjong spela PP och en stor eloge till hela laget som bärgade en pinne!
För övrigt instammer jag i GL´s kommentar, bra med en omvaskning och låta Järnfjong spela PP och en stor eloge till hela laget som bärgade en pinne!
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Huge: Sunken e hård! Svårt att se att han inte lirar och plockar bort Foppa på måndag.
Starkt jobbat av ett kraftigt decimerat lag som blev ännu mer decimerat iom att Sunken fick utgå.
Nu hoppas vi att det bara är nån köttskada som inte kräver mer än ett par stygn.