Inlägg: 1221191
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
sylf: Har inget med nåt nöja att få säga "vad var det jag sa" att göra.
Är bara så fascinerad över ditt och dom andra gnällkärringarnas gnäll så fort vi kommer under med 0-1.
Det där slutade man med i 12-årsåldern ungefär...
För övrigt instammer jag i GL´s kommentar, bra med en omvaskning och låta Järnfjong spela PP och en stor eloge till hela laget som bärgade en pinne!