Inlägg: 1221640
Svarskommentarer
Sv: Brist på stämning i Läkerol Arena. Vad gör DU åt det?
Davey_22: Du läser ju inte, och trots att jag försökte förklara det oerhört utvecklat så att även du skulle förstå så funkade inte, dumt av mig att ens tro detta..
Jag sa att jag tycker han är en helt värdelös spelare.. Men hans karaktär, och hans storlek och fysik är precis det Brynäs saknar.. Och nått liknande Ward, men en bättre hockeyspelare i sig är vad vi söker.
Jag sa att jag tycker han är en helt värdelös spelare.. Men hans karaktär, och hans storlek och fysik är precis det Brynäs saknar.. Och nått liknande Ward, men en bättre hockeyspelare i sig är vad vi söker.
Du kan inte gilla Brynäs,jag är numera helt övertygad om detta.
Och nej, du älskar inte dem heller.