Inlägg: 1222509
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tompap71: Klart att Goren inte borde ha inlåtit sig i pajkastningen som supportern faktiskt inleder. Man börjar inte med att anklaga nån för att inte ha hjärta innan man tar reda på omständigheterna (dom brutna revbenen). Tycker att supportern i det läget är rent ut sagt oförskämd och ouppfostrad men folkvett är som bekant ofta en bristvara idagens samhälle. Det är mht till ovanstående som mina sympatier ligger hos Goren. Han tar trots allt seden dit han kommer, dvs svarar med samma mynt.
Det roliga är ju att supportertomten spelar själv i div3 och ändå inte vet hur det funkar.
Om Loob nu är lite på alerten så borde Färjestad kunna räkna in ett fullsatt LLA och visa fighten mellan Goren och supportern.
Tror säkert att TV också är intresserade vilket borde ge ytterligare pengar i sändningsrättigheter.
Kanske en idé för nån av våra egna supportertomtar härinne, som skulle inbringa lite extra pengar till föreningen.
Bara för Gurra eller nån annan av hans gelikar att utmana ex Lauritzen eller Molin på en fight.... :-)
Det roliga är ju att supportertomten spelar själv i div3 och ändå inte vet hur det funkar.
Om Loob nu är lite på alerten så borde Färjestad kunna räkna in ett fullsatt LLA och visa fighten mellan Goren och supportern.
Tror säkert att TV också är intresserade vilket borde ge ytterligare pengar i sändningsrättigheter.
Kanske en idé för nån av våra egna supportertomtar härinne, som skulle inbringa lite extra pengar till föreningen.
Bara för Gurra eller nån annan av hans gelikar att utmana ex Lauritzen eller Molin på en fight.... :-)
Sv: A proposito de nada
tompap71:
"Second that", för 300k i månaden (ursäkta alla som tar illa vid för jag tar Aftonbladets uppgifter) måste man kunna bete sig civiliserat och ta kritik...
(Nu behöver ju inte konversationen har utspelat sig som redovisat på Aftonbladet iofs)
"Second that", för 300k i månaden (ursäkta alla som tar illa vid för jag tar Aftonbladets uppgifter) måste man kunna bete sig civiliserat och ta kritik...
(Nu behöver ju inte konversationen har utspelat sig som redovisat på Aftonbladet iofs)
Sedan tillhör han ju FBK, vem bryr sig ;)