Inlägg: 1222519
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Just det är min poäng, att man som proffs måste veta bättre och vara beredd på att oförskämda och rent ut sagt idiotiska supportrar kommer med dumheter, i ett sådant läge och som representant för ett klubbmärke måste man kunna visa sig bättre än att sjunka till samma nivå, oavsett om man har rätt eller inte och helst vill dränka honom i den galla man skulle kunna spy ut över honom.
Med det sagt skulle jag mer än gärna kunna tänka mig att betala en slant för att få se ett möte på isen mellan "Basse" och Gurra, Lindström eller någon annan av hans belackare. :)
Med det sagt skulle jag mer än gärna kunna tänka mig att betala en slant för att få se ett möte på isen mellan "Basse" och Gurra, Lindström eller någon annan av hans belackare. :)
Redigerad kommentar
Sv: A proposito de nada
Nån mer än jag som undrar varför media anser att vi saknar 8 spelare?
Hur kan man räkna in Rödin i dom saknade när han är utlånad?
Rätt ska vara rätt... :-)
Det roliga är ju att supportertomten spelar själv i div3 och ändå inte vet hur det funkar.
Om Loob nu är lite på alerten så borde Färjestad kunna räkna in ett fullsatt LLA och visa fighten mellan Goren och supportern.
Tror säkert att TV också är intresserade vilket borde ge ytterligare pengar i sändningsrättigheter.
Kanske en idé för nån av våra egna supportertomtar härinne, som skulle inbringa lite extra pengar till föreningen.
Bara för Gurra eller nån annan av hans gelikar att utmana ex Lauritzen eller Molin på en fight.... :-)