Inlägg: 1222521
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Av nån anledning så gullar media med Bif nu. Har inte sätt så många hyllnings artiklar i media om Bif på länge. Men det är bara till att tacka å ta imot!
Sen just som du säger Rödin var ju tillåmed utlånad så media kan snickra så det ser bra ut och säljer.
Ang Goren-Klantigt av han om nu ens hälften stämmer, men laget går tungt och dom har en hel del att leva upp till i dansbandsmecka. Nytt namn på Goren kanske snart?
Goren-Den sista dansen (bara att titta hur det gick för Phil..)
Sen just som du säger Rödin var ju tillåmed utlånad så media kan snickra så det ser bra ut och säljer.
Ang Goren-Klantigt av han om nu ens hälften stämmer, men laget går tungt och dom har en hel del att leva upp till i dansbandsmecka. Nytt namn på Goren kanske snart?
Goren-Den sista dansen (bara att titta hur det gick för Phil..)
Sv: A proposito de nada
Huge:
Nä 9 ska det vara,dom har inte räknat in Henrik Thegel.
Rätt ska vara rätt som sagt...;)
Nä 9 ska det vara,dom har inte räknat in Henrik Thegel.
Rätt ska vara rätt som sagt...;)
Nån mer än jag som undrar varför media anser att vi saknar 8 spelare?
Hur kan man räkna in Rödin i dom saknade när han är utlånad?
Rätt ska vara rätt... :-)