Inlägg: 1223126
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Med tanke på att alla dom tre har haft skador så vet jag inte om jag kan hålla med.
Sandin har 5p på dom 4 sista matcherna tack vara att han fått istid så potentialen finns ju där. Å Andersén har ju nästan fått spela innebandy hockey tack vare skadan och hans styrka ligger ju i det fysiksa spelet. Däremot så är ju Sundström lite av en gåta, stark elak å pansarvagn in mot mål. För att sedan i 5 matcher se helt loj ut.
Lite kul ändå att se han på backen tycker inte han har gjort bort sig alls där.
Sandin har 5p på dom 4 sista matcherna tack vara att han fått istid så potentialen finns ju där. Å Andersén har ju nästan fått spela innebandy hockey tack vare skadan och hans styrka ligger ju i det fysiksa spelet. Däremot så är ju Sundström lite av en gåta, stark elak å pansarvagn in mot mål. För att sedan i 5 matcher se helt loj ut.
Lite kul ändå att se han på backen tycker inte han har gjort bort sig alls där.
Så, nu har ni lite annat att diskutera ett tag! =)