Inlägg: 1225030
Sv: A proposito de nada
HV tar ledningen, men målet borde inte godkänts eftersom linjedomaren är blind. Offside
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander:
Var det verkligen offside?
Otroligt svårt att avgöra även på reprisen..
Annars kan man konstatera att det som vanligt efter en förlust skrivs spaltmetrar;)
Var det verkligen offside?
Otroligt svårt att avgöra även på reprisen..
Annars kan man konstatera att det som vanligt efter en förlust skrivs spaltmetrar;)