Inlägg: 1226070
Sv: Frölunda - BIF
Clarence: Syrianska SK kommer att som vanligt kämpa som dårar, såna lag har Brynäs en tendens att ha svårt mot. Hoppas dock att nåra spelare kommer tillbaka och att OPG får debutera. Bara att vässa klorna och vinna, då ser det mycket bra ut inför fortsättningen!
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
sylf: Var på Matchen Vilken jävla stämning på klacken . Grym seger ! Säger bara Ove Molin ! :) vilken lirare