Inlägg: 1226073
Sv: Frölunda - BIF
sylf: Var på Matchen Vilken jävla stämning på klacken . Grym seger ! Säger bara Ove Molin ! :) vilken lirare
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
henke1:
Bra jobbat i klacken.
Annars:Jag är så sjukt imponerad av Brynäs ikväll,och Calle Järnkrok den killen finner jag inte ord för.
TACK BRYNÄS!!
Bra jobbat i klacken.
Annars:Jag är så sjukt imponerad av Brynäs ikväll,och Calle Järnkrok den killen finner jag inte ord för.
TACK BRYNÄS!!