Inlägg: 1226084
Sv: Frölunda - BIF
Bissett19: Järnkrok var riktigt bra! Problemet nästa match: Var ska Dixon spela? ;)
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving:
Alt 1: Han återgår, Järnkrok flyttas ner igen
Alt 2. Spela honom som tredje med stabila killar kan bli en jobbig kedja att möta..
Alt 3. Flytta ner Nordqvist och låt dicken spela med kahnberg, molin
Troligen alternativ 1 tyvärr
Alt 1: Han återgår, Järnkrok flyttas ner igen
Alt 2. Spela honom som tredje med stabila killar kan bli en jobbig kedja att möta..
Alt 3. Flytta ner Nordqvist och låt dicken spela med kahnberg, molin
Troligen alternativ 1 tyvärr
Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving:
Men herregud Dacke!!! vet du hur man INTE gör guda-passningar??? (såg målen nu)
Men herregud Dacke!!! vet du hur man INTE gör guda-passningar??? (såg målen nu)