Inlägg: 1226252
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
65selander: Det vore ju trist. Speciellt när Brynäs skickar ut nyhetsbrev inför torsdagen och lockar med OPG.
Undrar vilken betygsskala som Sundström hade i skolan?
(Från intervjun på Brynäs hemsida)
"Vad ger du dig själv för backbetyg mellan 1 och 5?
– Jag tycker det har gått bra och är ganska nöjd med de matcher jag gjorde som back. Jag får väl ge mig 2,8. Lite över godkänt."
Undrar vilken betygsskala som Sundström hade i skolan?
(Från intervjun på Brynäs hemsida)
"Vad ger du dig själv för backbetyg mellan 1 och 5?
– Jag tycker det har gått bra och är ganska nöjd med de matcher jag gjorde som back. Jag får väl ge mig 2,8. Lite över godkänt."
Allt enl en dundersäker källa :-)