Inlägg: 1226285
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
Huss: För att vara fair mot Sundström, så hänvisar han nog till Aftonbladets plusskala, där 2+ väl är godkänt, 3+ bra. Inte vårt gamla system, som är sååååå 1900-tal.
Sv: Frölunda - BIF
Huss: Dum fråga, men nyhetsbrev...vilka får det..?
Räcker det att vara medlem, i såfall är jag sur över jag inte får ngt nyhetsbrev...
Räcker det att vara medlem, i såfall är jag sur över jag inte får ngt nyhetsbrev...
Undrar vilken betygsskala som Sundström hade i skolan?
(Från intervjun på Brynäs hemsida)
"Vad ger du dig själv för backbetyg mellan 1 och 5?
– Jag tycker det har gått bra och är ganska nöjd med de matcher jag gjorde som back. Jag får väl ge mig 2,8. Lite över godkänt."