Inlägg: 1227521
Svarskommentarer
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
Bissett19:
Skulle vilja ha den här på Sunken
www.youtube.com/watch?v=RmsRYfqGi_Q
För att skippa dom lugna bitarna i låten så spelar man från 1:54 in i låten! Helt jävla klockrent :D
Skulle vilja ha den här på Sunken
www.youtube.com/watch?v=RmsRYfqGi_Q
För att skippa dom lugna bitarna i låten så spelar man från 1:54 in i låten! Helt jävla klockrent :D
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
Bissett19: Jag som hade den låten på Granis! ;) Den passar nog in på båda!
Har inte skickat in någon men denna är gjuten för #22