Inlägg: 1229469
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
Hence:
För att frångå den här debatten om Rödin (som börjar bli gammal och tjatig).
Poäng i kväll skall vi nog vara glada för, lynniga SAIK tycker jag...lika gärna som dom kan uddamålstorska så kan dom vinna med 4-5 mål.
Hoppas på poäng i kväll, men tror det blir stryk jag.
För att frångå den här debatten om Rödin (som börjar bli gammal och tjatig).
Poäng i kväll skall vi nog vara glada för, lynniga SAIK tycker jag...lika gärna som dom kan uddamålstorska så kan dom vinna med 4-5 mål.
Hoppas på poäng i kväll, men tror det blir stryk jag.