Inlägg: 1229528
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
Horace76c: Känner mig väldigt osäker inför matchen ikväll! Ännu en trepoängare på bortaplan känns nästan för bra för att vara sant. Skulle vara helt underbart i alla fall.
Vinner vi ikväll och sedan tar DIF hemma på lördag är vi helt plöstligt uppe på samma poäng som Dif på fjärdeplatsen.
Vågar inte ens drömma om det.
Vinner vi ikväll och sedan tar DIF hemma på lördag är vi helt plöstligt uppe på samma poäng som Dif på fjärdeplatsen.
Vågar inte ens drömma om det.
För att frångå den här debatten om Rödin (som börjar bli gammal och tjatig).
Poäng i kväll skall vi nog vara glada för, lynniga SAIK tycker jag...lika gärna som dom kan uddamålstorska så kan dom vinna med 4-5 mål.
Hoppas på poäng i kväll, men tror det blir stryk jag.