Inlägg: 1235562
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
65selander: aja, nu laddar vi om till matchen mot luleå :D mycket viktigt match!
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: "aja, nu laddar vi om till matchen mot luleå :D mycket viktigt match!"
Förlåt alla men mycket viktigt att Lule slår oss... Vill ha Brynäs 7:a i sluttabellen och få möta LHC eller HV. Då vinner vi nån match mer i kvarten än annars, nämligen.
Förlåt alla men mycket viktigt att Lule slår oss... Vill ha Brynäs 7:a i sluttabellen och få möta LHC eller HV. Då vinner vi nån match mer i kvarten än annars, nämligen.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: och eftersom luleå vann mot modo, och vi kommer vinna mot luleå på lördag, och det bara är två poäng mellan oss nu.
så är det lugnt, modo fick inga poäng, och rolig match på lördag :D
så är det lugnt, modo fick inga poäng, och rolig match på lördag :D