Inlägg: 1235569
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence: Det är inte säkert, både LHC och Hv kan låta bli att välja oss.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence: vad har du rökt för nånting ?
på förhand kanske vi tror det, att vi kommer vinna mer matcher mot hv och lhc, men man ska väl ändå alltid sikta på seger ?
man når inga framgångar om man tänker sådär :p
på förhand kanske vi tror det, att vi kommer vinna mer matcher mot hv och lhc, men man ska väl ändå alltid sikta på seger ?
man når inga framgångar om man tänker sådär :p
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence: Ja mot FBK är vi ju körda så där håller ja me...
Förlåt alla men mycket viktigt att Lule slår oss... Vill ha Brynäs 7:a i sluttabellen och få möta LHC eller HV. Då vinner vi nån match mer i kvarten än annars, nämligen.