Inlägg: 1235578
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
arnio: Ja, det är möjligt - men också realistisk! Nåja, säg så här: skulle DIF bli trea till slut är det kanske möjligt att de väljer Brynäs i kvarten, med viss chans för Brynäs. Däremot, Färjestad trea, vilket det mesta tyder på att de blir, och de väljer hur säkert som helst Brynäs - med given utgång: 4-0 eller kanske 4-1...
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
arnio:
Satt och funderade på det jag med, men orkade inte ge mig in i debatt hur det kunde vara bättre att möta LHC eller HV i första rundan.
Satt och funderade på det jag med, men orkade inte ge mig in i debatt hur det kunde vara bättre att möta LHC eller HV i första rundan.