Inlägg: 1235625
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence: Det är i år vi ska spöa FBK i slutspelet och jag tror vi har chans att göra det, jag tror att vi kan bli livsfarliga i ett slutspel!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Man ska inte skriva så här kke men..Brynäs skulle ha satt en ordentlig jävla respekt i FBK i den senaste matchen o visat att man gör ALLT för att vinna mot FBK..Det gjorde vi inte, vilket är jävligt synd.. Jag hade velat se blod i den matchen om man säger så utan att ta i för mkt...
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence:
Du har en poäng där, åker vi på FBK så är det tvärtorsk...så är det bara
Du har en poäng där, åker vi på FBK så är det tvärtorsk...så är det bara
Jo, det blir nog tyvärr så. Nån ond makt bestämmer att vi "alltid" ska möta och åka ut mot Färjestad...