Inlägg: 1235635
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Clarence: Det är i år vi ska spöa FBK i slutspelet och jag tror vi har chans att göra det, jag tror att vi kan bli livsfarliga i ett slutspel!
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
foppa78: Nånting säger att du kan ha rätt..Markström kommer att sätta ett rejält avtryck efter sig innan han sticker.. Dessutom har jag väldigt svårt att se att Brynäs (om man möter FBK) tillåter att ta stryk med 4-0 i matcher ytterligare en gång...
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
foppa78: Vi kan ju faktiskt bli fyra och få möta SAIK i stället men då ska vi nog vinna mot Lule i stället för att hoppas på torsk
Redigerad kommentar