Inlägg: 1236137
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Smart utvisning av Andersen, not. Luleå är beredda att gå över lik för vinst, är Brynäs det?
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Bissett19:
Clownen Claesson borde ju fan deporteras till någon leprakolini och där kan han fan stanna tills den dagen han dör.
Clownen Claesson borde ju fan deporteras till någon leprakolini och där kan han fan stanna tills den dagen han dör.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Bissett19:
Kan inte säga emot, 4 minuter i PP, vi borde ha gjort ett ryck då och för övrigt tycker jag att Brynäs leder perioden spelmässigt.
Kan inte säga emot, 4 minuter i PP, vi borde ha gjort ett ryck då och för övrigt tycker jag att Brynäs leder perioden spelmässigt.
Claesson tycker spelet varit ojämnt ovh bjuder in Luleå i matchen...