Inlägg: 1236146
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Qvarre:
Ja utvisningen på Hansen är komisk,både Ahlbrandt och Hansen står och tittar på Clasesson när han blåser och undrar vem som ska åka ut.
Annars är det ju en match vi skulle ha dödat första tio,men nu blir det tufft som fan,Luleå lär växa in i matchen mer och mer.
Ja utvisningen på Hansen är komisk,både Ahlbrandt och Hansen står och tittar på Clasesson när han blåser och undrar vem som ska åka ut.
Annars är det ju en match vi skulle ha dödat första tio,men nu blir det tufft som fan,Luleå lär växa in i matchen mer och mer.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Dålig fart härinne nu, hoppas det beror på att normalt flitiga besökare just nu befinner sig i LA
Clownen Claesson borde ju fan deporteras till någon leprakolini och där kan han fan stanna tills den dagen han dör.
Redigerad kommentar