Inlägg: 1236524
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Bissett19: Vilka har sålt och vem har köpt biljetter, vi är intresserade av ditt påstående. För om det sålts biljetter så borde även vi supportrar få vara med och köpa.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: Se nedan eller här http://www.modohockey.se/nyheter.cfm?Nyhet=4828&rows=50
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: Tror du att det är en slump att det bara är du som inte vet?